Billettinfo KBK - FFK på Aker stadion

Vi håper mange nordmøringer benytter sjansen til å heie frem KBK-guttene i en viktig kamp mot FFK, også når kampen spilles i Molde. Her får du all relevant informasjon om kampen.

Kristiansund Ballklubb møter Fredrikstad FK i Eliteseriens 13. serierunde. Kampen spilles mandag 8. juli kl. 19.00 på Aker stadion i Molde.

Alle sesongkort og kjøpte billetter på Nordmøre stadion til kampen mellom Kristiansund BK og Fredrikstad FK vil være gyldig på Aker stadion i Molde.

Alle hjemmesupportere sitter på nordre langside og benytter inngang 1, 2, og 3. Ved inngangen scannes billetten din, og våre kampverter viser vei til ledige seter. Det er fritt setevalg.
Uglan supporterklubb skal benytte inngang 1.
HC har tilrettelagte plasser på inngang 3.

Har du ikke kjøpt billett kan dette gjøres via linken under. Billetter til voksen koster 200 kr og det er 100 kr for barn (5-16 år).

KJØP BILLETTER HER

Når du er inne og kjøper deg billett, så fremstår det som om arrangementet er på Nordmøre stadion. Du velger bare billett på vilkårlig sted i setekartet, alle billetter er gyldig i Molde.

Uansett hvor du kjøper eller har billett på Nordmøre stadion kommer du altså inn og det er fritt setevalg på nordre langside (inngang 1, 2, og 3) på Aker stadion.

Det vil også bli mulighet å kjøpe billett i Molde, billettluken på Aker Stadion åpner 1,5 t før kamp, kl. 17.30. Denne finner du ved inngang 3. Tribunene åpner klokken 18.00.

Har du behov for transport til Molde har KBK satt opp gratis busser med avgang 16.45 fra Nordmøre stadion. Disse fylles opp raskt, så vær tidlig ute med påmelding. Påmelding til busstransport sendes på mail til [email protected].

Bortesupporter
Allerede kjøpte bortebilletter er også gyldige på Aker stadion. Bortesupportere benytter inngang 6 (Aker stadions bortefelt), også her er det fritt setevalg.

Ønsker du å kjøpe bortebilletter får du mer info via Fredrikstad FK sine sider. Det selges også bortebilletter i billettluka på kampdag.

Kart KBK-FFK Aker stadion.jpg