Gatelaget tok tredjeplass: – To strålende dager

KBKs gatelag har fått fine opplevelser på regional turnering denne uka.

– Vi har hatt to strålende dager sammen på turnering i Ranheim, sier gatelagstrener Trym Brakstad.

Mandag og tirsdag spilte KBKs gatelag i regional turnering i Trondheim. I tillegg til Kristiansund og arrangørklubben Ranheim, deltok Tromsø, Bodø/Glimt, Rosenborg, Molde og Aalesund.

Og KBK-spillerne fikk mange gode opplevelser på Extra Arena i Ranheimsfjæra.

Først gikk KBK på et kjedelig tap mot Molde. Men så fulgte seire mot både Aalesund og Tromsø, før det ble tap mot Bodø/Glimt.

Tirsdagen startet med tap mot Ranheim og Rosenborg, før KBK slo tilbake i bronsefinalen. Det ble en spennende kamp mot Tromsø, som endte med 3-2-seier etter ekstraomganger. Dermed endte KBK på en fin tredjeplass!

– Det var et kjempebra arrangement av Ranheim, og vi kunne ikke kost oss mer, sier Brakstad.

I slutten av juni deltok KBK Gatelag på Nasjonal turnering i Bodø. Her kan du se video fra turneringen:

Klipp / edit: Rune Larsen, Bodø/Glimt
Drone: Kent Even Grundstad