Spill aktivitetscup og støtt gatelaget

Rett etter sommerferien er det klart for KBK Aktivitetscup, der inntektene går til Gatelaget.

Kristiansund Ballklubb inviterer til KBK Aktivitetscup ved Nordmøre stadion søndag 25. august. Vi oppfordrer bedrifter til å stille med eget lag eller enkeltspillere i turneringen!

Inntektene fra cupen går til KBK Gatelag, og sikrer laget aktiviteter gjennom året.

PÅMELDING: Send epost til [email protected]

Dette er KBK Aktivitetscup:

• Fotballturnering der hvert lag har 6 spillere på banen (5+1 keeper).
  • Gruppespill, finalerunder og pokal til vinnerlag.
  • Enkeltspillere som er påmeldt samles på ett eller flere lag.
  • Gratis adgang for publikum. Speaker og åpen kiosk.
  • Pizzabuffet for alle deltakere etter finalen (inkludert i påmeldingsavgiften).
  • Alle som vil kan deretter fortsette dagen med bortekampvisning på Slatlem Corner, der vi følger Sandefjord–KBK med avspark kl. 17!

KBK GATELAG SPONSOR: Kr. 20.000,-
Dere stiller med eget lag i aktivitetscupen – og setter sammen egen tropp.

KJØP AV ENKELTSPILLER: Kr. 3.000,-
Dere stiller med spiller i aktivitetscupen – eller vi i KBK finner en spiller for deg. Det er lov å melde på flere!

Meld på lag eller enkeltspillere til [email protected] eller kontakt Henning Betten på tlf. 98032833.

Vi har senket deltakeravgiften fra i fjor, slik at vi får med flest mulig deltakere og skaper en inkluderende aktivitetscup. Nå håper vi mange vil børste støvet av gamle fotballferdigheter og være med på en morsom turnering for en god sak!

SE ARTIKLER OG BILDER FRA TIDLIGERE AKTIVITETSCUPER HER:

DSC_0277 kopi.jpg
Få med deg kollegaene, test skuddfoten og kondisen og ha det hyggelig sammen med mange andre KBK-venner i Aktivitetscupen på 25. august!
aktivitetscup2024.jpg