Draktsalg til inntekt for Rosa sløyfe

Etter kampen mot Strømsgodset kan du kjøpe de unike og kampbrukte draktene til KBK-spillerne, og samtidig støtte en god sak.

Kristiansund Ballklubb støtter Rosa sløyfe-aksjonen, og søndag 20. oktober vil klubben markere dette med at eliteserielaget spiller i rosa drakter i kampen mot Strømsgodset.

Draktene blir lagt ut til "auksjon" rett etter kampslutt, og alt overskuddet av salget gis til Rosa sløyfe-aksjonen.

Draktene selges til en fastpris på kr 1500,-, og det er førstemann til mølla som får kjøpe draktene. Her kan det lønne seg å være rask. Auksjonen varer til alle draktene er solgt.

HER KOMMER DET LINK TIL SALGET RETT ETTER KAMPSLUTT!

Drakta de bruker er de samme som KBK Kvinner benytter denne sesongen, tilpasset med herrelagets draktsponsorer og eliteserietrykk. Akkurat disse draktene er derfor helt unike, vil kun bli tilgjengelig på auksjonen og er ellers umulig å oppdrive.

Det er draktene til alle spillerne i kamptroppen som legges ut i auksjonen.

Betaling og levering
Betaling skjer via vippskrav som kommer mandag 21. oktober. Om man ikke har Vipps, betaler man når man henter drakten i KBK stadionbutikk. Hentes fra og med mandag 21. oktober.

Draktene kan sendes i posten mot frakt.