Gratis busstransport til Aker stadion

KBK håper på massiv støtte fra nordmøringer på Aker stadion mandag 8. juli og tilbyr gratis busstransport til Molde.

Mandag 8. juli kl. 19.00 spiller Kristiansund BK "hjemmekamp" på Aker stadion mot Fredrikstad FK. Kampen ble flyttet til Molde etter at underlaget på Nordmøre stadion ble ødelagt av uværet som herjet for 10 dager siden.

Vi håper hele Nordmøre mobiliserer, drar over fjellet, og støtter opp om klubben og laget også på Aker stadion. Vi har møtt litt motvind i det siste men vi er Laget for Lidenskap og i motvind og medvind har vi Nordmøre i ryggen.

KBK tilbyr i den forbindelse gratis busstransport fra Nordmøre stadion med avreise kl. 16.45.

Her er alle velkommen, forutsetningen for å bli med gratis buss er at du besitter sesongkort, eller har gyldig billett til kampen og at du melder deg på innen fredag 5.juli kl. 16.00 til [email protected]. Barn er velkommen i følge med en voksen.

Så langt har vi reservert 4 busser, så her gjelder "først til mølla". Vi takker følgende bedrifter som har gjort det mulig å tilby gratis busser:

Kristiansund Taubåtservice
Modin AS
Slatlem & Co AS
Tidens Krav
Tor Sevaldsen Konditori
West Elektro
Sparebank 1 Nordmøre Økonomipartner
Varig Forsikring Nordmøre og Romsdal
NEAS
Varde AS
GC Rieber Vivomega AS
Norsea Vestbase
SR Group
Sparebank 1 Nordmøre
Kristiansund og Nordmøre Havn
Gjøco

Slatlem Corner ønsker hjertelig velkommen til alle som ønsker å samles her før avreise. Dørene åpner kl. 15.00.