Her finner du alt om superlørdagen

Kampbilletter til 20 kroner, gratisbilletter til Atlanterhavsbadet til de 100 første i Fanzone og en KBK 2-kamp rett etter eliteseriematchen. Se listen over hva som skjer på Nordmøre stadion her!

Kristiansund Ballklubb gleder seg til å ta imot KBK-fansen til lørdagskamp på Nordmøre stadion! Denne gangen koster det bare 20 kroner per billett – uansett hvor på stadion du finner ledig plass!

SE LEDIGE SETER OG KJØP BILLETT TIL KBK–SANDEFJORD HER!

Avspark i KBK–Sandefjord er lørdag kl. 15, men det er mye å kose seg med i timene før kampstart. Stadionområdet åpner kl. 13.

🎯Barn og unge kan kose seg med mange fotballaktiviteter i Fanzone i BDO-hallen (tidligere KFK-hallen) kl. 13.00–14.45.

🏊Vi deler ut 100 gratisbilletter til Atlanterhavsbadet til de som besøker Fanzone! Det lønner seg derfor å komme tidlig.

🍟Ta lunsjen i Talgø Mathall, som åpner kl. 13. Her finner du pizza og fishan.

🍲Møre Drift VIP åpner kl. 13. Denne gangen serveres det gryte og pølser.

🙌I stadionpuben Slatlem Corner lader du opp til kamp fra kl. 13.

👕Du finner masse supportereffekter i KBK Stadionbutikk, som åpner kl. 13.

🎫Billettluka på stadion åpner kl. 14. Den finner du rett ved KBK Stadionbutikk.

💺Tribunene åpner kl. 14. Du finner kiosker på alle tribuner.

⚽Avspark Kristiansund BK–Sandefjord er kl. 15.

🏃‍♂️Vinn valgfri KBK-drakt! Når kampen er i gang, kan du stemme på dagens beste KBK-spiller ved å gå inn på lenken på vår Facebook-side. Vi trekker ut én heldig vinner blant alle som avgir stemme.

👏KBK-spillerne jubler for hjemmeseier kl. 16.50!

🛞Slatlem Corner holder åpent etter kampslutt.

🏟️Det er ny kamp på Nordmøre stadion allerede kl. 18! KBK 2 tar imot Fu/Vo til en viktig kamp i Norsk Tipping-ligaen (se tabell). Bli gjerne igjen på stadion etter at eliteseriekampen er ferdig og støtt KBK 2-gutta!

KJØP BILLETT TIL KBK–SANDEFJORD HER!

Frank Nilsson viser deg rundt på stadion i denne videoen:

KBK + Smølabonan

Det blir en superlørdag i Kristiansund, med KBK-kamp på Nordmøre stadion samtidig som det er Smølabonan med markeder og konserter i byen. Ta turen til nordmørsbyen og bli med på moroa på lørdag!

Les mer om samarbeidet mellom KBK og Smølabonan i denne artikkelen.