KBKs bortekamper: Støtt laget når du er på ferie

Hvis du vil kombinere ferietur med KBKs bortekamper, finner du informasjon om sommerens kamper her!

Kristiansund Ballklubb har bortekamper både i Skien, Stavanger og Tromsø i løpet av sommeren. Vi setter stor pris på å se bortesupportere i mørkeblått på tribunene!

ODD–KBK 28. JUNI

Fredag 28. juni spiller KBK sin første kamp etter sommerpausen i Eliteserien.

Odd–KBK har avspark kl 19. og hvis du er i Skien kan du kjøpe billetter til Skagerak Arena ved å bruke denne lenken: KJØP BORTEBILLETTER TIL ODD–KBK HER

Bortesupportere som gjester Skagerak Arena blir plassert på langsiden på tribune vest på felt S1 (og R1). Benytt inngang 9.

Skagerak Arena ligger 10-15 minutter gange fra Skien sentrum eller fra Skien togstasjon. Buss M2 går fra sentrum til Falkum, hvor Skagerak Arena ligger. Sjekk rutetabell på farte.no

NTB_Avc45hdcVnE.jpg
Skagerak Arena i Skien. Foto: NTB

VIKING–KBK 13. JULI

Midt i fellesferien – 13. juli – har KBK bortekamp mot Viking, og dette er også en sjelden lørdagskamp. Avspark på SR-Bank Arena er kl. 17, og bortesupportere skal på nedre felt E.

Hvis du befinner deg i Stavanger i sommer, er det flott om du støtter KBK fra tribunen! Lenke til billettkjøp til bortetribunen kommer.

Det er både buss- og togstopp like ved SR-Bank Arena, og gode forbindelser til både Stavanger og Sandnes. Toget bruker mindre enn ti minutter til Jåttåvågen fra både Stavanger- og Sandnes sentrum.

Sjekk togtider her og bruk Kolombus' reiseplanlegger for buss her

NTB_uNBZ11pREa0.jpg
SR-Bank Arena i Stavanger. Foto: NTB

TROMSØ–KBK 28. JULI

Årets nordligste kamp spilles søndag 28. juli, på en tid av året da en del nordmøringer kanskje ferierer i Nord-Norge.

Tromsø–KBK har avspark på Romssa Arena kl. 17. Bortesupporterne har plass på felt H, og billetter til kampen finner du her.

Romssa Arena ligger på den sørlige delen av Tromsøya. Det er fem minutter å kjøre fra flyplassen, og fra sentrum er det en gåtur på ca. ti minutter. Det er ikke parkering ved stadion, så det er lurt å parkere i sentrum eller ta kollektivtransport.

NTB_vV0OIdzSox8.jpg
Romssa Arena i Tromsø. Foto: NTB