Politiet vant cupen etter straffedrama

Politiet gikk av med seieren etter straffedrama mot KBK Administrasjon i KBK Aktivitetescup på Kristiansund stadion i dag. Åtte lag konkurrerte om pokalen i cupen som støtter KBK Gatelag sine aktiviteter.

De åtte lagene ble satt opp i to puljer, hvor alle lag spilte tre kamper i gruppespill før det ble spill om plassering.

Pulje A
KBK Gatelag, Kristiansund kommune, Politiet og KBK Administrasjon.

Pulje B
Slatlem, Ocein, KBK Kvinner og Godt & Blandet som er representert av BDO, Øvrebø Gjørtz, NorSea, Lindbak, NEAS, SR Group, Iper og Varde.

Politiet og KBK Administrasjonen møttes til slutt i finalen som ble et tett oppgjør som endte 1-1 etter ordniær tid. Etter straffekonkurransen kunne Politiet løfte det flotte trofeet.

Tor Sunde og Harald Vebenstad var myndige og rettferdige dommere, mens speaker Alexander Olsen loste publikum og deltakere gjennom en morsom cupdag på stadion.

Tusen takk!
Tusen takk til alle som deltok og publikum. En spesiell takk til Premiehuset ved Anne Sidsel Grødahl og hennes datter som er stor KBK-supporter Ane Grødahl Pedersen, som ga pokalen i gave til cupen. Premiehuset er god og engasjert støttespiller som har sponset klubben med pokaler de siste tre årene. Tusen hjertelig takk!

#KBK #Lagetforlidenskap