Praktisk info før «rosa» kamp: KBK–Godset

Søndagens hjemmekamp blir ekstra spesiell, med rosa KBK-drakter og voksne maskoter. Her er all info til tilskuere på Nordmøre stadion!

Søndag kl. 17 er det avspark i eliteseriekampen mellom Kristiansund Ballklubb og Strømsgodset på Nordmøre stadion. Etter en fin hjemmeseier sist, har vi en mulighet til å klatre ytterligere på tabellen med et godt resultat her.

KJØP BILLETTER TIL KBK–STRØMSGODSET HER!

Denne kampen blir litt spesiell, for KBK skal spille i rosa drakter. Dette er draktdesignet som vanligvis brukes av KBK Kvinner i 3. divisjon.

Det blir også en annerledes vri på innmarsjen. Vanligvis er det barn som går ut på banen sammen med spillerne, men maskotene på akkurat denne kampen er 22 kvinner fra den lokale Brystkreftforeningen.

Rett etter kampslutt legges draktene ut i en auksjon, og overskuddet går til Rosa sløyfe-aksjonen. 18 unike drakter blir tilgjengelig – vi legger ut draktene til alle utespillerne som er i kamptropp.

Alt dette vil skape en fin markering av at oktober er Rosa sløyfe-måned! Mer info om draktauksjonen finner du her.

Dette skjer på kampdag:
👕KBK Stadionbutikk åpner kl. 15
☀️Slatlem Corner og Talgø Terrasse åpner kl. 15
🍕Talgø Mathall åpner kl. 15
🍲Møre Drift VIP åpner kl. 15
🎫Billettluka åpner kl. 16
💺Tribunene åpner kl. 16

Vår utstyrsleverandør Puma sponser 100 gratisbilletter til barn og unge opp til 16 år på hver eneste hjemmekamp – se info om Puma-billetten her.
OBS: Voksne som vil sitte med barna må kjøpe egen billett.

Coop-medlemmer kan kjøpe voksenbillett til 100 kroner, se mer info her.

KJØP BILLETTER TIL KBK–STRØMSGODSET HER!

Se video fra forrige hjemmekamp, KBK–Sandefjord:

Vet du om alt som finnes på Nordmøre stadion? Sjekk ut alle fasilitetene i denne artikkelen.

Her finner du stadionreglement og info om hva du kan og ikke kan ta med inn på tribunen.