Se oversikt: Dette skjer på stadion

Her finner du all info om arrangementene rundt jubileumskampen KBK–Hødd på lørdag.

Lørdag 1. juli møtes Kristiansund Ballklubb og Hødd på Nordmøre stadion. Dette er selveste jubileumskampen som markerer at KBK er 20 år i 2023.

KJØP BILLETTER HER: KBK–HØDD

Det betyr at det blir en del ekstra som skjer i forbindelse med kampen, og det meste på stadionområdet åpner kl. 12.00, altså tre timer før kampstart. Her er en oversikt:

Fotballturnering for barn: 16 jente- og guttelag fra hele Nordmøre spiller 5-er-fotball i en cup på KFK-banen. Turneringen varer i to timer, fra kl. 12 til 14. Alle lagene får billetter til å se KBK–Hødd etterpå.

Fanzone: Fotballdart, skuddkonkurranse og ballbinge står også på KFK-banen, så dette blir en aktiv arena denne dagen.

Slatlem Corner: Stadionpuben åpner kl. 12, tre timer før kampstart. I anledning jubileet har vi invitert tidligere KBK-spillere som kommer til å være til stede i Slatlem Corner og på Talgø Terrasse for å treffe supportere. Slatlem skal ha konkurranser med premier og en overraskelse eller to!

Talgø Mathall og The Fish House: Åpner kl. 12, tre timer før kampstart. Her er det mulig å kjøpe KBK-burger, pizza og fishan.

KBK Supporterbutikk: Åpner kl. 12, og i anledning 20-årsjubileet er det laget en egen jubileumskolleksjon med fritidsklær, skjerf og flagg. Det blir også et svært eksklusivt salg av jubileumsdrakta! Vi har kun 15 eksemplarer av drakta til salgs i supporterbutikken, og den har jubileumslogoen på brystet og et 20-tall i gullskrift på ryggen. Disse 15 draktene kommer i tillegg til de rundt 20 draktene som spillerne selv bruker i kampen mot Hødd og som legges ut for salg på nett.

Møre Drift VIP: VIP-en åpner som vanlig to timer før kampstart, kl. 13. Her blir det middag og kake, tale fra kampsponsor Kristiansund kommune ved ordfører Kjell Neergaard, intervju med trenerne i KBK og Hødd, i tillegg til at KBK-spillere kommer innom.

KBBLs familie-VIP: Et nytt tilbud for alle barnefamilier, med et VIP-arrangement tilpasset barna i KFK-lokalet før kampen. Starter kl. 13 og varer fram til kl. 14.30. KBBL inviterer til bursdagsfest, og det blir pizza, kake og besøk av maskoten Ugla og spillere/trenere i KBK. Billetter kjøpes hos KBBL til 50 kr per person, og både mat og billett til kampen KBK–Hødd er inkludert i den prisen.

Kampen KBK–Hødd: Kampstart er kl. 15, og dette er møtet mellom de to lagene fra Møre og Romsdal i Obos-ligaen. Vi håper på bra trøkk på tribunen til fylkesoppgjøret!

KJØP BILLETTER HER: KBK–HØDD

Presentasjon i pausen: Når dommeren blåser av første omgang og lagene går i garderoben, blir alle de tidligere KBK-spillerne som er på stadion presentert på banen. Vi håper publikum gir dem en skikkelig applaus!

Kjøp matchworn-drakter: I pausen åpner salget av de unike jubileumsdraktene som spillerne har på seg under kampen. Salget foregår på nett, og ca. kl 15.50 legges det ut lenke på våre nettsider og på Facebook. Det finnes kun én drakt for hver KBK-spiller, så her er det den første som kjøper som får drakta! Draktene legges ut med prisen 1200 kr per stk. Salget pågår til alle draktene er solgt.

Etter kampslutt: Slatlem Corner er åpen, og der skal vi forhåpentlig feire hjemmeseier!

Velkommen til Nordmøre stadion lørdag 1. juli, vi gleder oss skikkelig til å feire 20-årsjubileet med dere!