Ti KBK-nominerte i Årets fotballfrivillig

Hele ti personer tilknyttet Kristiansund Ballklubb er nominert i kåringen av Årets fotballfrivillig.

Fram til 23. september kunne hvem som helst foreslå kandidater til Årets fotballfrivillig, en kampanje fra OBOS, Norsk Toppfotball, Toppfotball Kvinner og Norsk Ligafotball.

Ti personer tilknyttet KBK er blitt nominert. Nå kan man gå inn på fotballfrivillig.no for å avgi sin stemme fram til 14. oktober kl. 23.59.

STEM PÅ DIN FAVORITT HER!

Dette er KBK-finalistene:
Alexander Hjelset
Edvin Torkildsen
Kristine Brevik
Marita Pettersson Mokkelbost
Martin Hoem
Merete Jørgenvåg
Mona Helen Lien
Nina Lervåg
Roger Bjerkelund
Roger Gjertsen Olsen

Det skal til slutt bli igjen tolv finalister fra hele Norge som går til finalen.

Årets Fotballfrivillig vinner gavekort på 15.000 kroner, samt 30.000 kroner til sin lokale klubb. I tillegg får alle finalistene 10.000 kroner fra OBOS til sin klubb.

Alle som stemmer er med i trekningen av en rekke premier som sesongkort og gavekort på kamper. Du kan stemme på inntil fem kandidater.

STEM PÅ DIN FAVORITT HER!