Vinn drakt i KBKs Fantasy-liga

Er du med i KBKs egen liga i Eliteserien Fantasy? Får du flere poeng enn Leander Næss Alvheim i kommende runde har du sjansen til å vinne en valgfri KBK-drakt!

Hver uke kjemper 300 deltakere i KBK-ligaen om nye poeng i Eliteserien Fantasy. Her får supporterne sjansen til å måle seg mot spillerne i KBK.

Nå er det halvspilt sesong, og alle får et nytt wildcard i Eliteserien Fantasy. Det gir nye muligheter for alle, og KBK markerer dette med en konkurranse!

Dette er utfordringen: Vær med i KBK-ligaen og få flere poeng enn Leander Næss Alvheim i kommende fantasyrunde. Alle i KBK-ligaen som har minst like mange rundepoeng som Leander er med i trekningen av en valgfri KBK-drakt!

SLIK DELTAR DU:
1. Bli med i KBK-ligaen i Eliteserien Fantasy. Hvis du ikke er med allerede, bruker du ligakoden adtys8 eller klikker HER for å melde deg inn.
2. Sett opp laget ditt til kommende fantasyrunde (frist er lørdag 27. juli kl. 15.55).
3. Få minst like mange rundepoeng som Leander Næss Alvheim.

Leander er den høyest rangerte KBK-spilleren i KBK-ligaen så langt med sin 7.-plass, så det blir ikke enkelt å slå angrepsspilleren.

Vinneren av KBK-drakta trekkes når Eliteserien Fantasy har avsluttet runde 16 og poengene er låst. Vinneren blir kontaktet av Kristiansund Ballklubb etter trekningen.

Konkurransen er gratis, og åpen for alle. Selv om du ikke har opprettet lag i Eliteserien Fantasy ennå, har du like stor mulighet til å vinne rundepremien som de som har vært med fra sesongstart. Sett opp laget ditt på fantasy.eliteserien.no nå!